Garantie
Er zit veel liefde en passie in mijn werk, daarom geef ik om mijn producten en mijn klanten. Ik zal er dan ook alles aan doen om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik er zorg voor dragen dat er z.s.m. een kosteloze reparatie of vervanging van het product zal komen indien mogelijk.
NA DE WETTELIJKE GARANTIE
Mocht je na 2 maanden problemen hebben met een product van Anolio, wil ik je zeker even vragen contact op te nemen zodat we samen even kunnen kijken, of er reparatie kan plaatsvinden. Dit komt meestal wel op eigen kosten, maar ik laat je altijd precies vooraf weten wat je evt. zou gaan betalen, zodat je nooit voor verassingen komt te staan.
Als er problemen zijn met je product mail dan het probleem en foto's naar info@anolio.nl